La Policia Municipal va denunciar el dijous al vespre 21 persones que van ser localitzades en el soterrani d'un bar al sector de Plaça Catalunya-Escola Industrial.
Un ciutadà va trucar la policia a les 21.20 hores: informava que hi havia diverses persones a l'interior d'un establiment. Dues dotacions de la Policia Municipal es van desplaçar a la zona i van entrar en el local, on van trobar 21 individus al soterrani. Els agents van interposar a tots denúncies per incomplir les mesures de restriccions sanitàries.
Aquesta va ser la intervenció més important per la xifra d'identificats, però el cos local va denunciar el dijous deu persones més per diversos incompliments de les limitacions anti-Covid.
En cinc dels casos, els agents van sancionar ciutadans que estaven a la via pública sense dur posada la mascareta de protecció. Tres persones van rebre multes per no complir el confinament comarcal i dues més, per saltar-se el toc de queda nocturn.
El dimecres, la Policia Municipal va denunciar cinc persones per infringir les restriccions: una per no dur la mascareta i quatre per incomplir el confinament nocturn sense motiu justificat.
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
12 de març de 2021 a
les 21:48
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions