El bisbe Josep Àngel Saiz Meneses va presidir ahir a la catedral del Sant Esperit la missa crismal, en la que hi va prendre part tot el clergat diocesà, bisbe auxiliar, preveres i diaques, i nombrós poble fidel que va prendre part en la celebració, entre ells els seminaristes de la diòcesi.
En el decurs de la seva homilia, el prelat egarenc es va fer ressò del moment de pandèmia mundial provocada per la Covid-19. Saiz Meneses va convidar els preveres especialment a ser "signes i instruments de la misericòrdia de Crist, que ha d'arribar a tota persona marcada pel sofriment", va assenyalar. Va demanar també que siguin "generosos en aquest ministeri, sense escatimar esforços, portant un missatge d'esperança, acompanyant els malalts, els qui pateixen". Així mateix, va agrair també tot el treball pastoral del clergat, el seu zel pastoral, la creativitat en moments no fàcils, el consol i l'acompanyament a cada persona necessitada.
Com cada any, a la missa crismal es va dur a terme també un homenatge. En aquest cas es va reconèixer el prevere mossèn Ivan Ortega, rector de la parròquia de Badia del Vallès, que celebra enguany els 25 anys d'ordenació a la diòcesi.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de març de 2021 a
les 22:30
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri