El Govern ha impulsat la construcció d'una nova canonada de la xarxa Ter Llobregat que permetrà millorar el subministrament d'aigua a les comarques de l'Anoia, el Baix Llobregat i el Vallès Occidental. La mesura beneficiarà els municipis d'Abrera, Collbató, el Bruc, els Hostalets de Pierola, Esparreguera i Terrassa. Els treballs, que estan pressupostats en 5,5 milions d'euros, consistiran a substituir l'actual canonada que transcorre des de la planta potabilitzadora d'Abrera fins a les instal·lacions de captació d'aigua de Terrassa, al marge esquerre del riu Llobregat, amb una conducció d'acer d'1,2 metres de diàmetre, que tindrà una major eficiència. Els treballs no suposaran una interrupció del subministrament d'aigua.
Aquesta actuació forma part del Pla d'Inversions i Reposicions 2019-2023 a la xarxa bàsica d'abastament Ter-Llobregat, aprovat pel Consell de la Xarxa d'Abastament Ter-Llobregat del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, en data 2 de juliol de 2019.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’abril de 2021 a
les 10:35
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Ajuntament instal·larà 33 nous punts de llum a Sant Llorenç per reforçar la il·luminació del barri
-
Terrassa
Reunió plenària del Consell Municipal de Salut
-
Terrassa
L'Eseiaat rep un simulador punter per aprendre com frenar apagades: "La xarxa elèctrica és un ésser viu que es mou"
-
Terrassa
Terrassa estrena un mapa digital amb més de 80 recursos per a joves de la ciutat
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa roden estructures a Sant Andreu amb la mirada posada en els castells de vuit
-
Terrassa
Una incidència al centre de control obliga a interrompre la circulació a Rodalies