Estudi per cobrir la riera del Palau
Al tram central del Poble Nou, a l'alçada de la carretera de Rellinars
- Estudi per cobrir la riera del Palau
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’abril de 2021 a
les 22:40
L'Ajuntament de Terrassa té un estudi preliminar sobre la possibilitat d'efectuar un cobriment parcial de la riera del Palau en el tram central de Poble Nou, a l'alçada de la carretera de Rellinars. Aquest projecte és una de les possibilitats previstes, la de cobriments parcials, per l’Equip de Govern,
tal com consta al Programa de Govern 2019-23. L'objectiu és trencar l’efecte barrera de les rieres i que puguin esdevenir en connectors dels barris de la ciutat.
La presentació s'ha fet en la Taula de Seguiment de les Rieres de Terrassa, que es va reunir ahir a la tarda de forma telemàtica, per presentar les actuacions previstes per l’Ajuntament per als anys 2021 i 2022, en quant a millores i actuacions estructurals, de conservació, explotació, planejament i estudis estratègics es refereix. A la trobada, conduïda per la regidora de Rieres de l’Ajuntament de Terrassa, Jennifer Ramírez, hi van assistir representants tècnics dels diferents serveis municipals implicats, així com la resta de representants tant de Grups Municipals, com d’entitats veïnals o associacions.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Salvador Cristau, guardonat amb la medalla al mèrit ecumènic
-
Terrassa
L'INCASÒL comprarà 78 habitatges a Terrassa per incorporar-los al parc públic
-
Terrassa
Les escoles Vedruna de Terrassa celebren els dos segles d'història de la institució
-
Terrassa
Ja fa quinze anys del 15-M: què n’hem après?
-
Terrassa
Música soliària a la Sagrada Família de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa rescata la memòria LGTBIQ+