Salut inicia divendres un cribratge poblacional a Can Parellada
Hi són cridats 1.300 veïns dels blocs de pisos dels carrers d'Amèrica i Europa
 
        - Els alcaldes del Vallès veuen "impossible" fer complir les noves mesures per frenar la Covid
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’abril de 2021 a les 13:30
										Actualitzat el 29 d’abril de 2021 a les 21:17
									
								
								El Departament de Salut durà a terme aquest divendres un cribratge poblacional a Can Parellada, arran de la detecció de brots de casos de Covid-19 en aquesta zona de Terrassa. En concret, a les proves hi són cridats els veïns dels blocs de pisos dels carrers d'Amèrica i Europa, menors de 75 anys, assimptomàtics, que no hagin passat la Covid-19 i no hagin completat la pauta de vacunació. L'objectiu és detectar casos asimptomàtics per poder fer-ne l'aïllament i tallar la cadena de transmissió.
El punt de cribratge s'instal·larà al Pavelló Poliesportiu del carrer d'Amèrica, números 9-15. L'horari serà de 9 a 19 hores. La tècnica utilitzada serà la prova PCR d'automostra nasal.
Les entitats veïnals del barri i el Centre d’Atenció Primària (CAP) Antoni Creus faran una crida porta a porta per aconseguir la màxima participació, a més de la difusió que l’Ajuntament de Terrassa farà a través dels seus canals de comunicació institucionals. Estan cridades a participar-hi unes 1.300 persones.
Aprofitant el mateix dispositiu, el Departament de Salut vacunarà les persones d’entre 60 i 69 anys que resideixin als blocs de pisos dels carrers d’Amèrica i Europa que participin en el cribratge.
Els resultats es publicaran a La Meva Salut a les 48 hores següents de les proves. Des del Centre d’Atenció Primària es posaran en contacte amb les persones que tinguin un resultat positiu.
							
																					
																
														
								Notícies recomenades
- 
												 Terrassa
												Els Castellers de Terrassa celebren la 46a Diada recordant la millor actuació de la seva història Terrassa
												Els Castellers de Terrassa celebren la 46a Diada recordant la millor actuació de la seva història
- 
												 Terrassa
												Terrassa presenta a la Generalitat el Pla Local per a un Envelliment Integral 2030 Terrassa
												Terrassa presenta a la Generalitat el Pla Local per a un Envelliment Integral 2030
- 
												 Terrassa
												ERC reclama un “gest inequívoc” del govern per facilitar les ordenances Terrassa
												ERC reclama un “gest inequívoc” del govern per facilitar les ordenances
- 
												 Terrassa
												MAPA | On pots comprar castanyes a Terrassa? Terrassa
												MAPA | On pots comprar castanyes a Terrassa?
- 
												 Terrassa
												El CST, primer centre de Catalunya acreditat per la SEAIC en al·lèrgia d’aliments de difícil maneig Terrassa
												El CST, primer centre de Catalunya acreditat per la SEAIC en al·lèrgia d’aliments de difícil maneig
- 
												 Terrassa
												 L’estudi del túnel d’Horta, “una oportunitat clau” per Terrassa Terrassa
												 L’estudi del túnel d’Horta, “una oportunitat clau” per Terrassa
 
															 
															 
															 
															 
															