El Gremi d'Hostaleria reclama servir sopars sense límit horari
El sector de la restauració a Terrassa veu "insuficient" la reobertura anunciada avui pel Govern
- Marc Briones, nou porter del San Cristóbal
ARA A PORTADA
-
Un 30% d’ingressos per addicció al joc a Terrassa són de menors: “N’hi ha prou amb tenir el DNI d’un adult per crear un compte” Arnau Fort
-
-
Llargues cues en la reobertura de l'Orxateria Ribera: "Hi haurà gelats que no hem fet mai" Aketza Martín
-
El sector de materials per a la construcció presenta solucions més sostenibles i duradores en una gran trobada a Terrassa Laura Massallé
-
Incendi dels grans al Mercat de Can Boada: quatre vehicles calcinats i una quinzena de dotacions de Bombers Joan Muñoz
Publicat el
30 d’abril de 2021 a
les 14:24
Actualitzat el
30 d’abril de 2021 a les
20:58
Bars i restaurants podran tornar a servir sopars a partir del pròxim 9 de maig, quan decaigui l'estat d'alarma al conjunt d'Espanya, si bé encara ho hauran de fer amb un topall horari. Només fins a les 23 hores. Així ho ha anunciat aquest matí el Govern. El relaxament de la restricció ha estat acollida, però, amb malestar pel sector de la restauració de la ciutat.
"No sé per què hem d'esperar fins al 9 de maig per tornar a servir sopars. Ho hauríem de poder fer immediatament i sense cap limitació horària", afirma el president del Gremi d'Hostaleria de Terrassa i Comarca, Xavi Gómez. "El fet que només puguem servir sopars fins a les 23 hores, el que provocarà, serà que els clients vinguin tots a la mateixa hora i no d'una forma gradual, més espaiada en el temps, cosa que fins i tot seria millor pensant en la prevenció del virus", afegeix.
Gómez apunta que el sector segueix "indignat" per les restriccions a les quals ha fet front a causa de la Covid. "Els únics dies en què encara treballem una mica és durant els caps de setmana, però de dilluns a dijous, la situació a molts bars i restaurants és molt complicada", afegeix.
Des del passat 8 de març, els bars i els restaurants poden servir a taula, d'una forma ininterrompuda, entre les 9 i les 17 hores. A més, fins a les 22 hores, ofereixen menjar per emportar.
El que no canviarà a partir del 9 de maig serà el límit en l'aforament de bars i restaurats, que es mantindrà al 30% a l'interior i a l'exterior dels locals.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El síndic registra 3.770 actuacions el 2025
-
Terrassa
L’Escola Pia de Terrassa presentarà el seu Batxillerat en una jornada de portes obertes
-
Terrassa
Terrassa aprova reforçar els murs de la riera de les Arenes en un tram de 670 metres
-
Terrassa
Terrassa promociona la Fira Modernista i la seva oferta turística al saló B-Travel
-
Terrassa
L'estudi de paisatge de la ronda Nord queda desert mentre s'adjudica l'informatiu
-
Terrassa
L'Ajuntament pacta noves millores de la línia 13 a Can Gonteres i recupera la parada d'Iniciativa