- L'Arxiu Tobella és esport
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
11 de maig de 2021 a
les 08:05
Actualitzat el
11 de maig de 2021 a les
16:04
El PSC ha respost amb contundència a la decisió de l’alcalde Jordi Ballart de donar trasllat a la Fiscalia d’una carta on s’acusa l’exregidor socialista de Cultura, Amadeu Aguado, de contractar l’empresa Gestió i Assessorament d’actes Culturals (GAAC) i presumptament afavorir un nebot seu.
Els socialistes veuen “evidents intencionalitats polítiques del sr. Ballart” en la filtració als mitjans tant de la carta, com del decret d’alcaldia on la primera autoritat municipal encarrega una investigació interna dels contractes i ordena als serveis jurídics municipals donar trasllat al ministeri públic. “Neguem cap mena d’irregularitat” en les contractacions de GAAC, diu el PSC, que recorda que l’empresa treballa amb l’Ajuntament des de 2005 i Amadeu Aguado assumeix la cartera de Cultura el 2007. Als socialistes els “sorprèn” que Ballart “vulgui investigar, ara, expedients aprovats en la seva època d’alcalde”, entre 2012 i 2017, “període en què s’emmarquen aquests fets”.
El partit lamenta també que es posi en dubte la tasca de “’La Xarxa’, que porta vinculada a la ciutat i l’Ajuntament des de 1995”. El PSC diu que es reserva el dret a emprendre mesures legals en defensa de l’honorabilitat d’Aguado i del partit. La formació s’ha posat a disposició de la Fiscalia i assegura que va comunicar la seva “disposició a col·laborar amb els serveis jurídics de l’Ajuntament el passat dilluns 3 de maig. No tenim res a amagar i afirmem que tots els expedients es van tramitar correctament, d’acord amb la llei i amb els informes favorables de Secretaria i Intervenció”.
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores
-
Terrassa
Terrassa amplia el record als deportats amb quatre noves llambordes Stolpersteine