Salvador Illa demana un pla integral per a Ca n'Anglada
Terrassa
El líder del PSC s'ha reunit amb diferents entitats, associacions de veïns i equipaments del barri
- Energia solar per al Consistori d’Ullastrell
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Centenars de terrassencs gaudeixen de la victòria de la selecció espanyola en gran Aketza Martín
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
Publicat el
15 de maig de 2021 a
les 17:06
Actualitzat el
16 de maig de 2021 a les
17:48
El líder del PSC al Parlament, Salvador Illa, ha visitat aquest dissabte el barri de Ca n’Anglada. Junt amb la diputada al Parlament, Eva Candela, i l’exalcalde de la ciutat i primer secretari del PSC de Terrassa, Alfredo Vega, s’ha reunit amb diferents entitats, associacions de veïns i equipaments del barri, així com la Plataforma d’Afectats per l’esponjament de Ca n’Anglada.
Durant la seva visita, ha constatat les diferents necessitats que hi ha al barri, “en matèria d’habitatge, d’ajuts socials, de residències per la gent gran, d’inversions, de seguretat…” i que és necessari un pla integral per fer front a les problemàtiques del barri, així ho ha afirmat Illa a la posterior roda de premsa.
L’exministre de Sanitat ha lamentat que després de tres mesos de les eleccions, encara no hi hagi govern de la Generalitat “que pugui afrontar aquestes situacions amb plena capacitat d’actuació”. Al mateix temps, ha denunciat el veto d’ERC cap als socialistes i reclama poder-se presentar a la investidura, "per fer un govern de servidors públics".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada
-
Terrassa
VÍDEO | Ca n'Anglada vibra amb la selecció del Marroc
-
Terrassa
Terrassa revisa les mesures del Pla Alfa davant l'alt risc d'incendi forestal
-
Terrassa
Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats
-
Terrassa
Els ajuts de menjador baixen un 7,9% tot i l’augment de la demanda
-
Terrassa
Terrassa reconeix els nou estudiants de la ciutat distingits per la seva excel·lència a les PAU 2026