Ciutadans proposa una pantalla gegant per seguir la selecció espanyola a l'Eurocopa

El portaveu municipal Terrassa, Javier González, recorda que enguany la selecció espanyola compta amb la participació del jugador egarenc Dani Olmo

  • L’oposició creu que el govern tanca dos anys de fotos, titulars i poca gestió
Publicat el 01 de juny de 2021 a les 14:53
Actualitzat el 03 de juny de 2021 a les 17:59
El grup municipal de Ciutadans torna a demanar “la instal·lació d'una pantalla gegant per a seguir els partits de la selecció espanyola en l'Eurocopa que se celebra aquest estiu”. Javier González, portaveu municipal, afirma que “la instal·lació d'aquesta pantalla és una mostra de suport a l'esport” i recorda que el futbol és “l'esport més popular i amb major nombre de practicants federats a Espanya, Catalunya i Terrassa”.

El portaveu taronja senyala que “enguany la selecció nacional espanyola compta amb la participació del jugador egarenc Dani Olmo”, un jugador que és un referent en la pràctica esportiva a la ciutat i prova d'això és la seva recent nominació al trofeu de millor esportista de l'any en els guardons de la Nit de l’Esportista”.

González defensa que “esdeveniments com aquests ja s'han fet a Terrassa i han tingut un acolliment magnífic” i posa en valor la necessitat que “sigui l'Ajuntament l'organitzador per a garantir el compliment de totes les mesures de seguretat dictades per les autoritats competents com pot ser el distanciament social, l'ús de mascareta i gel, la limitació d'aforament i una bona ventilació”.