
- Els terrassencs d'entre 40 i 44 anys ja poden demanar cita per vacunar-se
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 11 de juny de 2021 a les 09:12
Actualitzat el 11 de juny de 2021 a les 13:24
Maise Balcells, presidenta de Prodis, fundació terrassenca que treballa des de fa més de 60 anys amb persones amb discapacitat intel·lectual, paràlisi cerebral i trastorn mental, s'ha incorporat a la junta directiva de Plena Inclusión com una de les noves vicepresidentes d'aquest moviment associatiu que lluita a Espanya pels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament i les seves famílies.
Balcells és també vicepresidenta de Dincat, organització empresarial sense ànim de lucre que agrupa les entitats d’iniciativa social, no lucratives i d’àmbit català, titulars d’activitats empresarials, que atenen a col·lectius de persones en situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió, principalment persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament. De fet, s'ha incorporat a Plena Inclusión com a representant d'aquesta organització.
Notícies recomenades
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt sobre la caiguda de cabell: "En 4 anys canviem tots els cabells que tenim al cos"
-
Terrassa Minyons de Terrassa van a Sants amb l'objectiu del 3 i 4 de 9 amb folre
-
Terrassa 400 participants a la Setmana de Prevenció de Caigudes del CST
-
Terrassa Obres per col·locar un pas elevat al carrer Amèrica, a Can Parellada
-
Terrassa LaFACT celebra la 3a “Vida amb Sentit +60”
-
Terrassa Neteja del torrent Mitger per prevenir inundacions