- Els terrassencs d'entre 40 i 44 anys ja poden demanar cita per vacunar-se
ARA A PORTADA
-
Un 30% d’ingressos per addicció al joc a Terrassa són de menors: “N’hi ha prou amb tenir el DNI d’un adult per crear un compte” Arnau Fort
-
-
Llargues cues en la reobertura de l'Orxateria Ribera: "Hi haurà gelats que no hem fet mai" Aketza Martín
-
El sector de materials per a la construcció presenta solucions més sostenibles i duradores en una gran trobada a Terrassa Laura Massallé
-
Incendi dels grans al Mercat de Can Boada: quatre vehicles calcinats i una quinzena de dotacions de Bombers Joan Muñoz
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
11 de juny de 2021 a
les 09:12
Actualitzat el
11 de juny de 2021 a les
13:24
Maise Balcells, presidenta de Prodis, fundació terrassenca que treballa des de fa més de 60 anys amb persones amb discapacitat intel·lectual, paràlisi cerebral i trastorn mental, s'ha incorporat a la junta directiva de Plena Inclusión com una de les noves vicepresidentes d'aquest moviment associatiu que lluita a Espanya pels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament i les seves famílies.
Balcells és també vicepresidenta de Dincat, organització empresarial sense ànim de lucre que agrupa les entitats d’iniciativa social, no lucratives i d’àmbit català, titulars d’activitats empresarials, que atenen a col·lectius de persones en situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió, principalment persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament. De fet, s'ha incorporat a Plena Inclusión com a representant d'aquesta organització.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El síndic registra 3.770 actuacions el 2025
-
Terrassa
L’Escola Pia de Terrassa presentarà el seu Batxillerat en una jornada de portes obertes
-
Terrassa
Terrassa aprova reforçar els murs de la riera de les Arenes en un tram de 670 metres
-
Terrassa
Terrassa promociona la Fira Modernista i la seva oferta turística al saló B-Travel
-
Terrassa
L'estudi de paisatge de la ronda Nord queda desert mentre s'adjudica l'informatiu
-
Terrassa
L'Ajuntament pacta noves millores de la línia 13 a Can Gonteres i recupera la parada d'Iniciativa