
- La Cecot veu l’acord del G7 com el preludi a una harmonització tributària comunitària
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2021 a les 15:01
Actualitzat el 15 de juny de 2021 a les 07:40
La liposucció és una de les tècniques més populars per a la definició i modelat d'un contorn corporal harmònic i estilitzat. Quan se sent a parlar de la liposucció, es pensa en un tractament corporal integral, tot i que, en l'actualitat cada vegada són més freqüents les anomenades mini o microliposuccions.
Les miniliposuccions permeten actuar de forma localitzada sobre el greix acumulat en petites zones corporals com són els turmells, els genolls, la papada o els bessons. La miniliposucció arriba amb èxit allà on l’esport o les dietes no aconsegueixen resultats satisfactoris.
La tècnica de la miniliposucció també es pot realitzar en zones molt localitzades de la mama. Per exemple es pot realitzar en la zona del temut saxó que apareix en el lateral de la mama per sota del braç i va cap a l'esquena.
Es tracta d’una tècnica quirúrgica poc agressiva i que ofereix resultats immediats i molt satisfactoris per al/la pacient.
En què consisteixen aquestes tècniques?
Les miniliposuccions són cirurgies ambulatòries que es realitzen amb anestèsia local i de ràpida recuperació. El pacient podrà desenvolupar la seva activitat habitual portant unes benes compressives durant 2 setmanes.
Aquesta novadora tècnica i també la resta de cirurgies estètiques (facials i corporals) les realitzen els cirurgians plàstics, estètics i reparadors de Policlinic Terrassa.
Als centres de Grup Policlínic la primera visita informativa és gratuïta i en ella es pot conèixer l’especialista, obtenir un diagnòstic i tenir un pressupost personalitzat. Podràs fer totes les preguntes i resoldre dubtes directament amb el/la doctor/a.
Cal reservar la cita gratuïta amb l’especialista i es pot fer: al telèfon 93 515 39 99, escrivint un mail a info.estetica@grup-policlinic.com o bé a la seva web.
Unitat de cirurgia plàstica, reparadora i estètica
Policlínic Terrassa
Goleta, 19
Terrassa
T. 93 788 84 45
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa