La Generalitat obre la vacunació a ciutadans d'entre 35 i 39 anys
Les persones que formen part d'aquest grup d'edat podran demanar cita des d'avui mateix
- La Generalitat obre la vacunació a ciutadans d'entre 35 i 39 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2021 a
les 12:46
Actualitzat el
17 de juny de 2021 a les
20:22
[Efe]
El Departament de Salut de la Generalitat ha anunciat aquest dijous que en les properes hores obrirà la vacunació a la franja de catalans de 35 a 39 anys.
Així ho ha explicat el conseller de Salut, Josep Maria Argimon, i la secretària de Salut Pública, Carmen Cabezas, en una roda de premsa a Alcarràs (Segrià) per explicar la situació epidemiològica i de la vacunació a Catalunya.
Argimon ha explicat que l'obertura es produirà "en les properes hores" i que a partir de llavors aquest grup d'edat rebrà ja missatges per convidar-los a immunitzar-se i podran concertar una cita a la pàgina web de vacunació.
El conseller ha defensat que "no tindria gaire sentit" obrir la vacunació a tota la població menor de 40 anys de cop, perquè s'haurien d'enviar massa missatges, però ha recordat que la voluntat del Departament de Salut és "solapar bastant" els grups, com ja s'està fent amb els de 35-39 anys, 40-44 i 45-49 anys.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PP alerta de “més de 400 empadronaments fraudulents” a la ciutat
-
Terrassa
La gala solidària “Units per la Jana” omplirà el Teatre Principal de màgia i compromís social
-
Terrassa
Terrassa impulsa el microxipatge de gats ferals amb més de 400 actuacions anuals
-
Terrassa
50 anys acostant la cultura a l’escola: “Cap infant hauria de quedar-se sense anar al teatre”
-
Terrassa
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta"
-
Terrassa
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques