
- Un intoxicat en un incendi al Raval de Montserrat
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juliol de 2021 a les 07:41
Fins a primera hora del matí hi haurà nuvolades a Terrassa però el sol es deixarà entreveure. A partir de migdia o primer hora de la tarda, els núvols aniran en augment i el cel quedarà entre mig i molt ennuvolat. Al final de la jornada la nuvolositat minvarà lleugerament.
La temperatura mínima pujarà molt lleugerament i rondarà els 17ºC. La màxima es mantindrà semblant; quedarà al voltant dels 26 o 27ºC.
El vent serà fluix i de direcció variable, amb predomini del component nord a l'inici i al final de la jornada, si bé durant les hores centrals s'imposarà el component sud, entre fluix i moderat.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa