El CST restringeix les visites a pacients
A partir d'aquest dijous no es permet que els malalts ingressats rebin visites ni a l'Hospital de Terrassa ni a l'Hospital de Sant Llàtzer

- Energia renovable al Casal de Cultura de Vacarisses
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juliol de 2021 a les 10:49
Actualitzat el 23 de juliol de 2021 a les 07:42
Tal com ja va fer MútuaTerrassa la setmana passada, tancant el seu hospital a les visites, a partir d'avui dijous, el Consorci Sanitari de Terrassa (CST) tampoc permetrà l'entrada d'acompanyants i familiars de pacients ingressats.
Amb motiu de l'evolució epidemiològica i per garantir la seguretat dels pacients i professionals, a partir de dijous 22 de juliol no es permeten les visites als malalts ingressats al’Hospital de Terrassa ni a l'Hospital de Sant Llàtzer.
La mesura restrictiva, però, compta amb algunes excepcions a consideració de l’equip assistencial en els casos de pacients de pediatria, sala de parts i maternitat, pacients en situació de final de vida i persones amb discapacitat o necessitats especials.
A partir d'ara, l'equip assistencial contactarà de forma individualitzada per assegurar la comunicació amb els familiars.
Notícies recomenades
-
Terrassa L’escola Auró salva el seu projecte musical
-
Terrassa El franquisme contra les dones: “No jutjaven delictes, sinó morals”
-
Terrassa Els Diables de Sant Pere Nord sumen una nova bèstia de foc a Terrassa
-
Terrassa Els veïns de Sant Pere reclamen la reparació de l’aire condicionat al Casal del barri: "La climatització no és un luxe"
-
Terrassa Projectant identitat a través del patrimoni i la cohesió
-
Terrassa Terrassa encara no multarà a la ZBE: el novembre farà una campanya informativa