A partir de mig matí s'esperen ruixats i xàfecs. Seran, en general entre febles i moderats i acumularan quantitats entre minses i poc abundants.
La temperatura mínima serà similar a la d'ahir i rondarà els 20ºC, mentre que la màxima serà lleugerament més baixa i es quedarà al voltant dels 27ºC. Fins a migdia, i de nou a la nit, bufarà vent fluix i de direcció variable. A partir de llavors, anirà girant a component sud i bufarà moderat.
- El Bonaire, tercer a la lliga nacional de futbol platja
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2021 a les 07:43
Actualitzat el 26 de juliol de 2021 a les 07:44
Fins a mig matí el cel romandrà mig ennuvolat pel pas de bandes de núvols alts i mitjans que creuaran el país d'oest a est. A partir de llavors creixeran nuvolades que deixaran el cel molt ennuvolat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa