La història ha tingut un final feliç. Família, veïns i amics s'havien mobilitzat des de divendres, així com disset dotacions de Bombers, Mossos, Policia Municipal, Protecció Civil, Creu Roja i Voluntaris Forestals. El buscaven, fins i tot per mitjans aeris, pels camins boscosos dels voltants de casa seva.
Pedro havia caigut a un barranc i aquesta matinada alguns veïns han sentit els seus crits d'auxili. Han avisat a les autoritats, que han pogut rescatar-lo en perfectes condicions de salut. Feliç punt final a una desaparició que havia fet témer el pitjor a veïns i familiars.Localitzen sa i estalvi Pedro Nieto
Pedro Nieto Alonso no va tornar dijous al vespre a casa seva, a Can Palet de Vista Alegre
- El Govern demana ampliar el toc de queda a Terrassa i a 61 municipis
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 22 d’agost de 2021 a les 11:00
Actualitzat el 23 d’agost de 2021 a les 16:35
Pedro Nieto Alonso, de 76 anys, ha estat localitzat sa i estalvi aquesta matinada de diumenge després de tres dies desaparegut. El veí de Can Palet de Vista Alegre, de 76 anys, va sortir dijous al vespre de casa seva per anar a llençar les escombraries. Anava amb el seu gos Rufo, un pastor alemany. L'animal ha aparegut també en perfectes condicions. Pedro pateix alzheimer i s'hauria desorientat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PSC reivindica el seu compromís amb el Vallès Occidental des de Terrassa
-
Terrassa
L'Ajuntament mostra preocupació pel trasllat de la producció de GasGas i el tancament de la planta a Terrasssa
-
Terrassa
Una jornada per a recordar la cacera de les bruixes a Terrassa
-
Terrassa
Terrassa estrena un rellotge analemàtic: "Tu ets l'agulla i la teva ombra diu l'hora"
-
Terrassa
El debat pel canvi d'hora arriba a Terrassa: "N'estem fins a dalt"
-
Terrassa
Servei alternatiu per carretera a l'R4 de Rodalies aquest diumenge