- Vacunació sense cita prèvia a l’Eseiaat
ARA A PORTADA
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al gener, l’última demolició de l’esponjament a Ca n'Anglada Laura Massallé
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al març, menys arbres a la ciutat pel canvi climàtic i la sequera Javier Llamas
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: a l'abril, el Club Egara es proclama campió de la Copa de la Reina Javier Llamas
Publicat el 17 de setembre de 2021 a les 12:56
Actualitzat el 17 de setembre de 2021 a les 20:15
La fotoperiodista terrassenca Mireia Comas ha estat reconeguda amb el primer guardó de la categoria professional del Premi Miravisions de Fotoperiodisme pel seu treball "Atrapats", publicat a La Directa i que mostra la vida de dotze joves immigrants que van conviure durant la pandèmia en una nau abandonada de Terrassa.
El premi se l'hi entregarà dissabte 25 de setembre en la segona edició de la jornada Miravisions de Fotoperiodisme, al Mas Miravall, a Juneda.
El segon premi ha estat per al treball "Les morts de la Covid", de Sergi Alcàzar, publicat a El Nacional, i el tercer per a Marc Sanye i la fotografia "Maria" publicada a El 9 Nou. En la categoria d'estudiants, el primer guardó se l'emporta Bernat Cedó, alumne de l'Escola de fotografia IEFC, amb el treball sobre el confinament domiciliàri "A porta tancada".
Notícies recomenades
-
Terrassa
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al setembre, la lluna va jugar a fet i amagar
-
Terrassa
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al desembre, els músics més escoltats
-
Terrassa
Resum de l'any 2025 a Terrassa: el novembre va arribar l'etern debat sobre el canvi d'hora
-
Terrassa
Terrassa rep el Xiu-Xiu amb un capgròs i un espai al pessebre
-
Terrassa
Resum de l'any 2025 a Terrassa: a l'octubre, rapada solidària
-
Terrassa
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al juny el Diari de Terrassa premiava el terrassenquisme