Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador. A l'R4 hi ha ha retards per un accident amb una persona en un punt no autoritzat de pas a Terrassa.
- L’antic edifici de jutjats, dotze anys esperant llogater
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2021 a
les 07:51
Actualitzat el
27 de setembre de 2021 a les
07:42
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí no es registren retencions a les principals vies que passen pel Vallès Occidental.
Quant als autobusos urbans de Terrassa, les parades Segle XX i Concili Egarenc de l’L9 estan fora de servei per obres. Els autobusos circulen per la carretera de Montcada i fan servei a les parades Terrassa Industrial i Col·legi (L1 i L4) direcció Rambla d’Ègara.
TGO informa de normalitat en el servei. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis també circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada