Conduïa sota els efectes de tres drogues
La policia el va aturar perquè va cometre una infracció

- Conduïa sota els efectes de tres drogues
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’octubre de 2021 a les 14:34
Actualitzat el 16 d’octubre de 2021 a les 16:26
El conductor d'un vehicle ha estat denunciat per donar positiu en tres drogues. Agents municipals el van aturar en veure que cometia una infracció de trànsit al barri de Ca n'Anglada. L'estat de l'identificat va fer que sls guàrdies el comminessin a realitzar les proves de detecció de drogues, amb el resultat esperat.
Una patrulla de la Policia Municipal va aturar dijous, a les 11.25 hores, un vehicle que circulava pel carrer de Sant Damià, a la confluència amb la carretera de Montcada, després de veure com el conductor havia realitzat una infracció.
Quan els agents van identificar l'home, van notar que semblava trobar-se sota els efectes de les drogues, fet pel qual li van realitzar el test indiciari. Aquest anàlisi va donar resultats positius en cocaïna, THC (principi actiu del cànnabis) i amfetamines. El conductor va ser denunciat per circular sota els efectes de substàncies estupefaents.
Notícies recomenades
-
Terrassa La Taifa batega al ritme de la paraula improvisada i la festa popular
-
Terrassa Una Cercavila amb un final de lluïments corals
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Frederic Fainé i Éric Fernández Barrera (Esbart Egarenc)
-
Terrassa Castells de gamma extra a la diada de Festa Major
-
Terrassa Prova pilot per actualitzar els protocols
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Rosa Busqué i Aleix Panyella (Drac de Terrassa)