- Tres títols espanyols per al BMX terrassenc
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
19 d’octubre de 2021 a
les 21:07
Actualitzat el
19 d’octubre de 2021 a les
20:16
El conductor d’un vehicle va donar positiu d’alcoholèmia dilluns després d’un accident de trànsit en què estava implicat i que va provocar una víctima. Els fets van tenir lloc a la carretera de Castellar.
El sistema d’emergències 112 va informar la Policia Municipal a les 16.24. A la carretera de Castellar, a uns metres de la Plaça Catalunya, s’havia produït un accident de trànsit amb tres vehicles involucrats.
Una dotació policial es va desplaçar a la zona. Una persona havia resultat ferida i calia el treball d’operaris de l’empresa municipal Egarvia per moure amb la grua un turisme, que havia quedat immobilitzat al mig de la via.
La persona ferida, una dona, va ser atesa per personal sanitari i una ambulància la va traslladar als serveis d’urgències de l’Hospital MútuaTerrassa. No ha transcendit el seu estat.
El conductor d’un dels cotxes, segons la policia el responsable de l’accident, va acabar denunciat, i per la via penal. Els agents locals el van instar a realitzar les proves d’alcoholèmia, els resultats de les quals va ser positius: 0.77 mil·ligrams per litre d’aire espirat en el primer test i 0,78 mil·ligrams en el segon.
Per altra banda, dilluns, en menys de quatre hores, dues persones van resultar ferides en ser atropellades per vehicles a Terrassa.
El primer accident va tenir lloc a les 10.20 al carrer del Doctor Cistaré, a la confluència amb l’avinguda de l’Abat Marcet, al barri de Poble Nou-Zona Esportiva. Un vianant va rebre l’impacte d’un vehicle i va requerir asistència a MútuaTerrassa, centre on va ser traslladat en ambulància mentre una dotació de la Policia Municipal elaborava un informe tècnic de l’accident després de parlar amb testimonis.
A les 14 hores, un altre vianant va patir lesions en ser atropellat al passeig del Vint-i-dos de Juliol. L’accident va tenir lloc al costat del carrer de Miquel Àngel, al sector del Torrent d’en Pere Parres. El ferit va ser traslladat als serveis d’urgències de l’Hospital de Terrassa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores