Monòlegs solidaris a la Factoria Cultural
Santi Millán actuarà demà a benefici d'una associació

- Ramiro Pinheiro estrena i presenta disc a la Cava
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 21 d’octubre de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 21 d’octubre de 2021 a les 12:25
La Factoria Cultural acollirà demà actuacions humorístiques, un seguit de “monòlegs solidaris” que començarà a les 20 hores. L’acte está organitzat pel grup de policies Egara Cops Walkers, impulsor d’activitats solidàries com aquesta, dedicada a Asdent.
El popular actor Santi Millán será un del humoristes que participaran en aquest esdeveniment, que comptarà també amb les actuacions de Toni Cano, Javi Sancho, Toni García, Elías Torres, Isaac Jurado i Jordi Dueso. L’entrada anticipada tenia un preu de 15 euros i el mateix dia, a taquilla, costa 20 euros.
No és la primera vegada que Egara Cops Walkers organitza monòles humorístics amb objectiu solidari. El de demà, a l’antic Centre Cultural de la Rambla d’Ègara, busca recaptar fons per investigar la malaltia de Dent, una patologia genètica molt rara provocada per una mutació en el cromosoma X que afecta les funcions habituals dels ronyons. Aquests òrgans deixen de fer gran part del seu treball, i l’organisme no assimila elements bàsics com el potassi, el magnesi, les proteïnes, les vitamines o el calci. L’associació Asdent, fundada pels pares d'un nen afectat, recapta diners per a la investigació de la malaltia.
Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès
-
Terrassa Netejaran un tram urbà de la llera del torrent Mitger