- Pluja i baixada de les temperatures
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Alerta pel temporal: la pluja i el vent guanyaran força en les pròximes hores Jordi Guillem
-
Terrassa Afectacions a la mobilitat amb motiu dels treballs de substitució de canonades al carrer del Passeig Jordi Guillem
-
Terrassa Ferrocarrils reprèn el servei habitual a la línia Barcelona – Vallès després de les obres per renovar la via Jordi Guillem
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa reprenen la temporada amb castells de vuit a Lloret de Mar Jordi Guillem
Publicat el
21 d’octubre de 2021 a
les 07:52
Actualitzat el
21 d’octubre de 2021 a les
09:54
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí es registren retencions a la C-58 sentit sud, del quilòmetre 0,5 al 4, a Montcada i Reixac, i de l’11 al 15, a Sabadell, cap a Barcelona. En sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 7 al 1, de Ripollet, cap a Sabadell.
A l’AP-7 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 148 al 142, a Barberà del Vallès, cap a Martorell. En sentit nord, també ho és del quilòmetre 146 al 151, a Barberà, cap a Girona.
A la B-30 sentit nord la circulació és intensa del quilòmetre 10 al 8 a Barberà, cap a l’enllaç amb la C-58. En sentit sud també ho és del quilòmetre 10 a l’11,2, a Barberà, cap a l’enllaç amb la C-58.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i l’R12 també, segons indica l’operador.
Quant als autobusos urbans de Terrassa, les parades Segle XX i Concili Egarenc de l’L9 estan fora de servei. Els autobusos circulen per la carretera de Montcada i fan servei a les parades Terrassa Industrial i Col·legi (L1 i L4) direcció Rambla d’Ègara.
A l’L10 (i l’L4 els caps de setmana), la parada Les Fonts també està fora de servei fins el 10 de novembre per obres a la xarxa de clavegueram. Tmesa recomana dirigir-se a la parada Estació Les Fonts.
TGO informa de normalitat en el servei. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Passió per la gastronomia
-
Terrassa
Ensurt a Sant Llorenç: Un patinet elèctric provoca un incendi a una nau industrial de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa elaborarà un nou pla d’actuació en l’àmbit de la discapacitat
-
Terrassa
Manel Espinosa: "Busquem els últims afectats pel Càrtel de Cotxes: el temps s’acaba"
-
Terrassa
VÍDEO | Així han rescatat els Bombers un excursionista amb un helicòpter
-
Terrassa
Atenció: dilluns la zona blava torna a ser de pagament a Terrassa