Un ferit en un accident de tres vehicles a Terrassa
El xoc va tenir lloc a l'avinguda de Madrid
- Un ferit en un accident de tres vehicles a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
21 d’octubre de 2021 a
les 16:42
Actualitzat el
21 d’octubre de 2021 a les
13:53
Un accident de trànsit amb tres vehicles implicats va provocar, almenys, un ferit aquest dimecres a Terrassa. Un altre incidència es va saldar amb un ciclista ferit.
El primer fet va tenir lloc a les 6 hores a l'avinguda de Madrid, a prop de la carretera de Montcada. El sistema 112 va informar la Policia Municipal: l'accident era per encalç i hi havia tres vehicles implicats. Fins al lloc va acudir una dotació de la Policia Municipal, que va identificar les parts implicades. Un dels conductors havia resultat ferit. Els agents van realitzar l’informe tècnic d’accidents mentre una ambulància traslladava l’home ferit als serveis d'urgències de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa.
Dues hores després, a les 8, la Policia Municipal va saber d'un segon accident, també a través del sistema d'emergències 112. Aquest cop es tractava d'un xoc entre un turisme i una bicicleta al carrer d’Emili Badiella, al barri de Sant Pere. Una patrulla de la Policia Municipal es va desplaçar a la zona. El ciclista havia resultat ferit i va ser traslladat en ambulància a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es manifesta dissabte per la sanitat pública
-
Terrassa
El Sex Education Film Festival torna a Terrassa per promoure una sexualitat sana en l’era digital
-
Terrassa
VÍDEO | Un "drac" amb incontinència? Les surrealistes imatges que van captar les càmeres del local de Minyons de Terrassa
-
Terrassa
El mes de la República se celebra a Terrassa amb marxes, xerrades i sopars populars
-
Terrassa
De plaça a joguina: l’Àliga de Terrassa impulsa un micromecenatge per crear la seva figureta
-
Terrassa
El PP alerta de “més de 400 empadronaments fraudulents” a la ciutat