- Accident a dins d'un pàrquing
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 12 de novembre de 2021 a les 19:43
Actualitzat el 14 de novembre de 2021 a les 12:52
Els bombers han hagut de desconnectar la bateria d'un vehicle elèctric aquesta tarda a l'avinguda de Barcelona, al tram corresponent a Ca n'Anglada, després que el cotxe impactés amb una paret.
L'accident, que s'ha saldat sense víctimes, ha ocorregut a les 16.55 a prop de la cantonada de l'avinguda de Barcelona amb el carrer de Sant Tomàs. Els bombers han estat informats i s'ha demanat la presència d'una dotació del cos d'emergències perquè, segons sembla, el motor del vehicle no s'aturava després del cop. La unitat de Bombers de la Generalitat que s'ha desplaçat a l'aparcament ha desconnectat la bateria.
Cap altre vehicle s'ha vist implicat en l'accident i el conductor de l'automòbil n'ha sortit il·lès.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa