
- Divendres de cel assolellat
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2021 a les 07:58
Actualitzat el 19 de novembre de 2021 a les 09:47
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí es registren retencions a la C-58 sentit nord, del quilòmetre 7 al 4, a Ripollet, cap a Sabadell.
A la B-30 sentit sud, la circulació és intensa del quilòmetre 10 a l’11,5, a Barberà del Vallès, cap a l’enllaç amb la C-58. En sentit nord, també ho és del quilòmetre 10 al 8, a Cerdanyola del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58.
A l’AP-7 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 146 al 148, a Barberà, cap a Girona. En sentit sud, també n'hi ha del quilòmetre 147 al 146, a Barberà, cap a Martorell.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa no hi ha incidències.
TGO informa de normalitat en el servei. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu: Faktoria
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt aconsella: "Si vas a la platja, t'has de posar crema als llavis"
-
Terrassa Netejaran un tram urbà de la llera del torrent Mitger