
- Una nova llibreria infantil a Ca n'Aurell
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 22 de novembre de 2021 a les 15:54
Un presumpte atracador va ser detingut aquest diumenge minuts després d'un robatori. Havia amenaçat la víctima amb un ganivet per robar-li la cartera i el telèfon mòbil. L'atracament va tenir lloc a la Cogullada. I a la Cogullada, a uns metres, els mossos van enxampar el sospitós.
Eren les 19.30 quan els serveis d'emergències van saber dels fets. Els Mossos d'Esquadra de Terrassa van tenir coneixement d'un robatori amb violència i intimidació perpetrat a la plaça de les Josefines, on un lladre havia amenaçat un ciutadà amb un ganivet. Li va exigir la cartera i el telèfon mòbil.
Va aconseguir el botí i va fugir, però els testimonis que van parlar amb els mossos van facilitar una descripció del malfactor que va resultar clau per a la intervenció policial.
Minuts després , efectius de la policia que patrullaven la Cogullada buscant l'autor de l'atracament van veure un individu sospitós. Responia a la descripció facilitada pels testimonis. Es trobava al carrer del Concili Egarenc.
La zona, la cantonada del carrer del Concili Egarenc amb la carretera de Martorell, es va omplir de cotxes patrulla. Les proves contra l'identificat no van trigar gaire a aparèixer. En l'escorcoll, els mossos van trobar un ganivet i el mòbil de la víctima, que va recuperar l'aparell.
El sospitós va ser detingut davant de la presència de nombrosos veïns i vianants. Està considerat autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Té 41 anys i nacionalitat espanyola, es veí de Terrassa i els mossos tenien previst passar-lo avui a disposició del jutjat de guàrdia.
Notícies recomenades
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Frederic Fainé i Éric Fernández Barrera (Esbart Egarenc)
-
Terrassa Castells de gamma extra a la diada de Festa Major
-
Terrassa Prova pilot per actualitzar els protocols
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Rosa Busqué i Aleix Panyella (Drac de Terrassa)
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXES ÀNIMES... Carles Bistué i Ali Chari (Castellers de Terrassa)
-
Terrassa Reobren el carrer d'Arquimedes després de més de dues hores tallat pel mal estat del ferm