
- Motorista ferit en accident a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 02 de desembre de 2021 a les 12:44
Actualitzat el 02 de desembre de 2021 a les 11:58
La moto va quedar encastada a sota del turisme amb el qual havia xocat, però el motorista va patir lesions lleus, segons les primeres informacions. El conductor d'un vehicle de dues rodes va resultar ferit aquest dimecres a la tarda en un accident de circulació que va tenir lloc al carrer de la Mare de Déu dels Àngels, al Centre de Terrassa.
Una trucada va informar la Policia Municipal a les 20 hores: un turisme i una motocicleta havien xocat al carrer de la Mare de Déu dels Àngels i la moto es trobava a sota de l'automòbil.
Efectius policials i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), activat pel cos local, es van presentar en la zona. En efecte, el motorista estava ferit. Les primeres exploracions dels sanitaris no van apreciar lesions greus. Una ambulància va traslladar la víctima a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa mentre la Policia Municipal elaborava l'informe tècnic de l'accident i tramitava una denúncia administrativa: el turisme no disposava de l'assegurança obligatòria, segons la policia.
Un altre motorista va resultar ferit aquest dimecres a la tarda en un accident de circulació al carrer de Ramón y Cajal. La moto va xocar amb un turisme.
Notícies recomenades
-
Terrassa Les urgències traumàtiques centren la XVI Jornada d’Urgències Pediàtriques del CST
-
Terrassa Xavi Coral se separa de la seva parella televisiva: "Us trobarem molt a faltar"
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la Festa Major del barri de Torrent d'en Pere Parres
-
Terrassa El Social obre la convocatòria del “Terrassenc de l’Any” 2025
-
Terrassa MútuaTerrassa celebra la II Jornada de Seguretat dels Pacients amb les experiències pròpies com a eix central
-
Terrassa L’escola Auró salva el seu projecte musical