- Cel clar i lleugera baixada de les temperatures
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de desembre de 2021 a
les 08:06
Actualitzat el
16 de desembre de 2021 a les
10:01
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dijous es registren retencions a la C-58 sentit sud, del quilòmetre 0,5 al 4, a Montcada i Reixac, i del 11 al 14, a Sabadell, cap a Barcelona. En sentit nord, també n’hi ha del quilòmetre 7 al 4,5, a Ripollet, cap a Sabadell.
A la B-30, la circulació és intensa en sentit sud del quilòmetre 0 al 8 i del 8 al 10, a Sant Cugat del Vallès, cap a Tarragona, i del 10,5 a l'11,5, a Barberà del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58. En sentit nord, també ho és del quilòmetre 10 al 8, a Cerdanyola del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58.
A l’AP-7 sentit sud el trànsit és dens del quilòmetre 152 al 142, a Cerdanyola del Vallès, cap a Martorell, per un accident. En sentit nord, també ho és del quilòmetre 146 al 151, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa no hi ha alteracions.
TGO informa que la línia M7 Terrassa-Ullastrell circula amb una 10 minuts de retard degut a una incidència. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es manté en zona d’habitatge tensionat
-
Terrassa
Liciten les obres per urbanitzar la placeta de Banyoles
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 7 d'abril del 2026
-
Terrassa
La Generalitat impulsa la millora de l’estació d’autobusos
-
Terrassa
Les mones tornen a omplir les pastisseries el Dilluns de Pasqua: “Com més s’apropa l’hora de dinar, major és el caos”
-
Terrassa
Saps on és... el músic amb la seva partitura?