- Sol i temperatures un pèl més baixes
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
17 de desembre de 2021 a
les 11:40
Actualitzat el
17 de desembre de 2021 a les
12:38
La d'aquesta nit passada ha estat una de les pitjors de l'onada d'incendis de carrer que pateix Terrassa als darrers mesos. Fins a cinc vehicles han resultat afectats per dos focs, un a la Maurina i un altre a Can Tusell.
El primer incendi va ser espectacular. Els serveis d'emergències van rebre diverses trucades a les 21.48 hores d'aquest dijous. Les flames cremaven un turisme a la ronda de Ponent, a la Maurina, i el foc es podia estendre a més vehicles.
Veïns de la zona van intentar apagar el foc en primera instància i després una dotació de Bombers va rematar la feina en uns quaranta minuts. El resultat final va ser d'un cotxe destrossat i dos més amb danys.
Faltaven dos minuts per a les 2 de la matinada quan els bombers van saber d'un segon incendi. Aquest cop, l'avís procedia de Can Tusell, del carrer de Tarragona, on un foc va cremar dos contenidors de residus i va afectar dos vehicles.
A les 4.15 hores d'aquesta matinada, es va declarar un incendi en restes de residus plàstics al costat de contenidors de brossa al passeig del Comte d'Ègara, al Centre.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri
-
Terrassa
Terrassa pren d’exemple Girona per al recinte firal