- Detingut per negar-se a fer la prova d'alcoholèmia
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
20 de desembre de 2021 a
les 15:32
Un conductor va ser detingut aquest diumenge de matinada a Terrassa per negar-se a fer les proves d'alcoholèmia. Va bufar, sí, unes quantes vegades però, segons la policia, generant error en l'aparell de manera intencionada.
Una dotació de la Policia Municipal va aturar aquest diumenge, a les 3.45 hores, un vehicle que feia ziga-zagues pel carrer del Doctor Aymerich i Gilabertó, a Ca n'Anglada.
En identificar el conductor, els agents van notar símptomes evidents d'ebrietat i van comprovar que l'identificat no tenia permís de conduir.
La primera prova sí la va realitzar. Va ser el test estimatiu, que va donar un resultat positiu de 0,83 mil·ligrams. Va arribar el moment de fer la prova evidencial. En aquest moment, segons la policia, el conductor va provocar l'error de forma intencionada "repetides vegades" i es va negar a bufar. Va acabar detingut per aquesta negativa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri
-
Terrassa
Terrassa pren d’exemple Girona per al recinte firal