Es recuperarà el toc de queda, tancarà l'oci nocturn i tornen les restriccions
S'ha decidit tancar l'oci nocturn i aplicar diferents restriccions
- Bogeria pels antígens
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de desembre de 2021 a
les 20:52
Actualitzat el
21 de desembre de 2021 a les
12:06
Els mals indicadors dels darrers dies i la proximitat del Nadal ha portat el Procicat a dictar noves restriccions abans de festes. Les restriccions, que han de ser validades pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) entraran en vigor la matinada de dijous a divendres.
Hi haurà toc de queda entre la 1 i les 6 de la matinada. Començarà a aplicar-se en breu, ja que s'ha decidit que es faci en superar-se els 500 casos per 100.000 habitants. En aquests moments, ens trobem en 456.
Després de la reunió del Govern, el Conseller de Salut Josep Maria Argimón ha anunciat les noves mesures. S'ha acordat reprendre algunes de les restriccions que semblaven haver quedat enrere. Es tancarà l'oci nocturn i es limitarà l'aforament dels bars al 50%, tot i que a les terrasses es mantindrà el 100% de l'aforament.
A banda, el Govern de la Generalitat ha limitat a 10 persones les trobades socials. Es reduirà també a un 70% l'aforament dels comerços, l'esport federat, els gimnassos i la cultura. Es recomana també que s'apliqui el telebreball a tots els funcionaris de la Generalitat.
La variant òmicron de la Covid-19 segueix avançant sense aturador. Dilluns hi havia ja 1.280 malalts als hospitals, 310 d'ells ingressats a l'UCI.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Joan Carles Peris: “L’estructura de poder iraniana és sòlida: si eliminen uns líders, en pugen uns altres”
-
Terrassa
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet”
-
Terrassa
Multes de 1.200 i 600 euros als regidors de Vox
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell, escapçat per la ventada: "Que el restaurin de veritat i el posin en condicions"
-
Terrassa
Terrassa activa el ban de prevenció d’incendis forestals fins al 15 d’octubre
-
Terrassa
Ajusten els horaris de la Línia 3 d’autobús per millorar la puntualitat i la freqüència de pas