- Cables penjant al Segle XX de Terrassa
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
24 de desembre de 2021 a
les 14:43
Actualitzat el
24 de desembre de 2021 a les
12:49
Uns cables han caigut i han quedat penjant aquest matí de divendres al carrer de Lepant, al tram del barri del Segle XX. Els bombers hi han intervingut per agrupar-los.
La Policia Municipal de Terrassa ha avisat de la incidència els bombers a les 10.16 hores. Els cables s'havien despenjat al costat de la cantonada del carrer de Lepant amb el del Pare Font. Segons les primeres informacions, es tractava de conduccions de telefonia.
Una dotació de Bombers ha recollit el cablejat i l'ha deixat a disposició de la companyia encarregada del subministrament per a la reparació de l'anomalia.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la prevenció de les infeccions protètiques en una nova Jornada d’Asèpsia
-
Terrassa
Els “Dijous de Mútua” posen el focus en la humanització de l’atenció sanitària
-
Terrassa
L’Escola Pia Terrassa celebrarà una gran trobada d’ALUMNIS en el marc dels seus 125 anys d’història
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat