- Foc en un bloc de pisos de Can Palet II
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 27 de desembre de 2021 a les 20:16
Actualitzat el 28 de desembre de 2021 a les 11:05
Un incendi elèctric ha fet mobilitzar aquesta tarda de dilluns fins a cinc dotacions de bombers al barri de Can Palet II.
Les alertes han arribat als serveis d'emergències a les 17.27 hores des del carrer del Guadiana. Sortia fum del portal d'un bloc d'habitatges.
Els bombers ho han comprovat. Hi han desplaçat cinc dotacions. El fum s'acumulava a l'entrada del bloc.
El foc tenia l'origen en els comptadors elèctrics. Segons les primeres informacions, un dels aparells s'ha sobreescalfat. Malgrat l'espectacularitat de la fumera i de l'operatiu, els bombers han estat a Can Palet II una mitja hora, el temps suficient per ventilar l'edifici. S'han retirat quan operaris d'una companyia de subministrament s'han fet càrrec de l'anomalia.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa ja compten amb vuit efectius per guàrdia: "Era una reivindicació històrica"
-
Terrassa
Terrassa retira unes 60 tones de residus de l'Anella Verda i les rieres durant el 2025
-
Terrassa
La mascareta deixa de ser obligatòria als centres sanitaris
-
Terrassa
S'ha acabat el Nadal... i ara què fem amb l'arbre?
-
Terrassa
Analitzaran la presència de microplàstics a la depuradora de Terrassa-Les Fonts
-
Terrassa
Joan Carles Peris: “Veneçuela és només la primera demostració de Trump”