- El cinema Catalunya, més inclusiu
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
27 de desembre de 2021 a
les 15:30
Actualitzat el
27 de desembre de 2021 a les
16:13
Un foc en la cuina d'un local va obligar a aturar les sessions de Quinto de Nadal al pavelló de l'Sferic aquest dissabte, dia de Nadal, a la tarda.
L'incendi va ser de poques dimensions. De fet ja estava sofocat quan van arribar unitats de la Policia Municipal i els bombers. Una trucada va alertar a les 17.52 hores els serveis d'emergències: s'havia declarat un foc al carrer de Faraday, a l'alçada del carrer de l'Infant Martí.
Una patrulla de la Policia Municipal va acudir al pavelló juntament amb efectius de Bombers de la Generalitat. El foc era petit i s'havia localitzat a la cuina del recinte, on se celebrava una sessió de Quinto. L'incendi estava apagat, però restava gran quantitat de fum i aquesta fumera havia motivat l'aturada de l'activitat.
Els policies van tallar el trànsit del carrer de Faraday, entre el carrer de Watt i el de l'Infant Martí, mentre els bombers ventilaven l'espai.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Alerta groga per forts vents a Terrassa
-
Terrassa
VÍDEO | Un porc senglar fa un volt per Terrassa i recorre mitja ciutat
-
Terrassa
Tot el que has de saber sobre el canvi d'hora i els seus efectes
-
Terrassa Un apunyalament deixa una persona ferida greu a l'avinguda de Béjar a Terrassa
-
Terrassa
Medalla de la Ciutat per a Rafel Comes
-
Terrassa
Consens unànime al ple per desencallar el Pla Director d’Equipaments per als propers 10 anys