El patge Xiu-Xiu visita l'Hospital de Terrassa
Enguany, no ha pogut entrar a les habitacions, però els nens li han entregat les seves cartes al hall de l'Hospital

- El patge Xiu-Xiu visita l'Hospital de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de desembre de 2021 a les 12:32
L’Hospital de Terrassa ha rebut aquest dimarts la visita del patge Xiu-Xiu, l'emissari reial de Terrassa, que ha recollit les cartes dirigides a Ses Majestats els Reis d’Orient que li han fet arribar els nens i nenes que es troben ingressats al centre hospitalari.
A causa de les mesures restrictives d’accés a l’Hospital per culpa de la pandèmia, el patge no ha visitat personalment als infants a les seves habitacions però ha recollit, al hall principal, les cartes que amb tota la il·lusió li han escrit els infants. Com a novetat, enguany a cada infant se li lliurarà una foto de la visita del patge i el seu seguici per tal que, tot i no haver pogut donar-li la carta en mà, tinguin un bonic record d’aquest dia.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa