- El patge Xiu-Xiu visita l'Hospital de Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
La Coffee Party s'estrena amb èxit i omple el Vapor de Prodis: "Ha vingut gent de totes les edats" Alejandro García
-
Argemí Garden Center, botiga centenària: “Tot el que puguis imaginar, ho fem florir” Alejandro García
-
-
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet” Joan Muñoz
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
28 de desembre de 2021 a
les 13:12
Actualitzat el
29 de desembre de 2021 a les
11:26
Els resultats van ser de rècord: un conductor va multiplicar per sis (i un xic més) la taxa màxima d'alcohol permesa. Va ser aquest dilluns a la tarda, després d'un accident de trànsit ocorregut a Ca n'Anglada. L'infractor està imputat per un delicte contra la seguretat del trànsit i ha estat expedientat també per la via administrativa: portava cocaïna a sobre.
Eren les 19.28. Els serveis d'emergències van saber d'un accident, amb quatre vehicles implicats, al carrer de Mossèn Àngel Rodamilans, al costat del carrer del Doctor Aymerich i Gilabertó.
S'hi van presentar quatre dotacions de la Policia Municipal i dues de Bombers de la Generalitat. I efectius del SEM. No hi havia ferits. Un vehicle havia xocat amb altres tres estacionats. Es va activar Egarvia per retirar de la zona el cotxe que havia provocat els fets.
El seu conductor estava ebri. Tenint en compte els resultats de les proves d'alcoholèmia, molt ebri. El primer test va donar un nivell de 1,14 mil·ligrams. L'identificat va ser traslladat per la policia a la Prefectura, a l'avinguda de les Glòries Catalanes, per efectuar allà les proves de precisió preceptives. Els resultats van ser encara més alts: 1,60 i 1,54 mil·ligrams.
La Policia Municipal va obrir diligències per un delicte contra la seguretat del trànsit i va formular dues denúncies administratives: una per la manca de ITV en vigor i una altra per tinença de drogues: els agents van intervenir a l'imputat substàncies estupefaents, suposadament cocaïna.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Joan Carles Peris: “L’estructura de poder iraniana és sòlida: si eliminen uns líders, en pugen uns altres”
-
Terrassa
Multes de 1.200 i 600 euros als regidors de Vox
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell, escapçat per la ventada: "Que el restaurin de veritat i el posin en condicions"
-
Terrassa
Terrassa activa el ban de prevenció d’incendis forestals fins al 15 d’octubre
-
Terrassa
Ajusten els horaris de la Línia 3 d’autobús per millorar la puntualitat i la freqüència de pas
-
Terrassa
Obren al trànsit la cruïlla de Beethoven