Dos intoxicats i un gos rescatat en un incendi
El foc ha cremat un habitatge al carrer de Girona
- Dos intoxicats i un gos rescatat en un incendi
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
30 de desembre de 2021 a
les 18:18
Actualitzat el
31 de desembre de 2021 a les
10:39
Un foc ha destruït aquest matí de dijous la cuina d’un habitatge i ha provocat destrosses a la resta del pis. L’incendi ha tingut lloc a mig matí al carrer de Girona, a Sant Pere Nord. Dues persones d’un altre habitatge han resultat intoxicades, en principi lleus, per inhalació de fum. Altres veïns s'hi han confinat. Els bombers han rescatat un gos, il·lès, que han trobat en el balcó de l’habitatge afectat.
Eren les 11.21 hores quan els serveis d’emergències han rebut l’alerta. Un incendi cremava un habitatge, un quart pis, al carrer de Girona, gairebé a la cantonada amb la rambla de Francesc Macià. Cinc dotacions de Bombers s'han desplaçat a l’edifici. Han hagut de tirar a terra la porta del pis, envaït pel fum. Han buscat per les habitacions. No hi havia cap persona. Sí que han localitzat un gos al balcó. L'animal ha sortit indemne d’un incendi que ha ocasionat danys greus en tot el domicili. Sobretot, en la cuina.
Dos veïns de la planta superior han respirat fum i han estat atesos pels serveis sanitaris. El seu estat no semblava greu. Més amunt, en l'àtic, altres veïns s'hi han confinat. Els bombers han tancat el subministrament de gas i electricitat de l’habitatge cremat. Una vegada extingit el foc, han ventilat el pis i l’escala, i han revisat la resta de domicilis. Alguns efectius de Bombers de la Generalitat hi han treballat durant gairebé dues hores.
Notícies recomenades
-
Terrassa
De Terrassa al cim: Miki Núñez i Natalia Timofeeva, les estrelles de "La Travessa VIP"
-
Terrassa
El CST presenta la seva oferta formativa a futurs residents en una jornada de portes obertes
-
Terrassa
Les síndromes de sensibilitat central inauguren la 24a edició dels “Dijous de Mútua”
-
Terrassa
Els comerços de la ciutat esdevindran refugi i punt lila
-
Terrassa
Ja s’ha reparat el primer tram de la galeria de Sant Gaietà
-
Terrassa
Canvi d’horaris a l’L3 per tornar a la puntualitat i “fer la millor xarxa d’autobús pel col·lectiu de la ciutat”