- Falsificava carnets d'estrangers
ARA A PORTADA
-
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet” Joan Muñoz
-
La Coffee Party s'estrena amb èxit i omple el Vapor de Prodis: "Ha vingut gent de totes les edats" Alejandro García
-
Argemí Garden Center, botiga centenària: “Tot el que puguis imaginar, ho fem florir” Alejandro García
-
L’obelisc del Cementiri Vell, escapçat per la ventada: "Que el restaurin de veritat i el posin en condicions" Pilar Màrquez
-
L'adeu amarg a un arbre molt longeu de Faraday: "Fa 60 anys que és aquí i no molestava ningú" Pilar Màrquez
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
30 de desembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
29 de desembre de 2021 a les
17:51
Va acudir a una botiga de telefonia i va contractar productes usant un document d’identitat fals. Hi havia una foto seva en un carnet aliè. Els Mossos d’Esquadra li van intervenir aquest carnet i un altre similar. El portador ha estat condemnat a quinze mesos i un dia de presó, i a pagar una multa de 1.626 euros, per un delicte continuat de falsificació de document oficial.
A les 17.30 hores del 27 d’octubre del 2018, l’acusat, de nacionalitat índia, es va dirigir a un establiment de telefonia situat al carrer de Sant Pere. Disposat a contractar uns productes, va exhibir davant un treballador un document d’identitat, un NIE, que era fals. Segons la Justícia, en el carnet constava la seva fotografia en el lloc destinat a identificar al titular del document. El nom era d’un altre individu.
Algú va alertar als Mossos d’Esquadra. Minuts després, una dotació d’aquest cos es va dirigir al carrer de Sant Pere i va identificar l’acusat. En escorcollar-lo, els agents van trobar un segon document, igualment falsificat.
Tant un jutjat penal de Terrassa com l’Audiència Provincial de Barcelona consideren que les falsificacions no eren bastes i podien portar a error. El dependent va passar els controls antifrau. Es va adonar de la mistificació per una circular interna transmesa dies abans per l’empresa.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una aplicació per recórrer la història de l’Antic Poble de Sant Pere
-
Terrassa
Joan Carles Peris: “L’estructura de poder iraniana és sòlida: si eliminen uns líders, en pugen uns altres”
-
Terrassa
Multes de 1.200 i 600 euros als regidors de Vox
-
Terrassa
Terrassa activa el ban de prevenció d’incendis forestals fins al 15 d’octubre
-
Terrassa
Ajusten els horaris de la Línia 3 d’autobús per millorar la puntualitat i la freqüència de pas
-
Terrassa
Obren al trànsit la cruïlla de Beethoven