- Ajuts estatals per modernitzar el comerç local
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
31 de desembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
30 de desembre de 2021 a les
20:10
Va reconèixer els fets i va acceptar la pena proposada: tres anys i un dia de presó i multa de 56.500 euros. Va reconèixer que aquell dia de juliol del 2020 portava gairebé un quilo de cocaïna en unes planxes quan uns policies nacionals el van enxampar. El sospitós es trobava a Parc Vallès. La droga incautada tenia un valor de 18.864 euros.
El fiscal demanava inicialment sis anys de presó, però l’acusat, de 45 anys, va arribar a un acord amb el Ministeri Públic: la pena es reduïa i ell reconeixia els fets davant de l’Audiència Provincial. I els fets narrats per l’acusació indiquen qu el 20 de juliol de l’any passat, uns policies nacionals van sorprende el sospitós, d’origen dominicà, mentre transportava una caixa amb quatre planxes embolicades en plàstic negre. Segurament la troballa no va ser casual i els agents seguien els seus passos.
L’embalum requisat pels funcionaris contenia una barreja de cocaïna i levamisol amb un pes net de 990,4 grams i una riquesa del 32,5%. El processat tenia la intenció de distribuir la substància i ha estat considerat autor d’un delicte contra la salut pública, de tràfic de drogues. Dos dies després de la detenció va ingressar a la presó .
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella