Terrassa juga 3 milions d’euros al sorteig del Nen
La Grossa de Nadal i la Grossa de Cap d’Any van passar de llarg de la ciutat, però els terrassencs tenen demà una darrera oportunitat de fer-se milionaris: la loteria d’El Nen

- Per primer cop més morts que naixements
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 05 de gener de 2022 a les 07:00
Actualitzat el 05 de gener de 2022 a les 08:25
El saló de sortejos de Loterías y Apuestas del Estado de Madrid acollirà dijous, dia de Reis, a partir de les 12.30 hores, el darrer dels sortejos tradicionals de les festes nadalenques, el de la Lotería del Nen. La sort no va somriure la ciutat de Terrassa ni cap dels municipis de la comarca en cap dels dos sortejos precedents. Ara, totes les mirades dels terrassencs estan posades en el tradicional sorteig del Nen.
Terrassa és una de les ciutats del país que més diners ha invertit a la rifa de demà. S’han consignat un total de 3.131.600 euros a la nostra ciutat, per bé que la quantitat definitiva no es coneixerà fins després del sorteig, ja que algunes administracions no vendran tots els bitllets que tenen disponibles i segurament n’hauran de retornar algunes sèries o dècims.
De tota manera, la quantitat que jugaran els terrassencs s’aproparà molt als 3 milions d’euros. L’any passat, per exemple, Terrassa va jugar un total de 2.626.820 euros.
La darrera vegada que el primer premi del Nen va tocar a Terrassa va ser el 6 de gener de l’any 2009, quan l’administració número 23, “La Bona Sort”, al centre comercial Carrefour, va repartir al voltant de 100 milions d’euros.
Notícies recomenades
-
Terrassa El Robotfest de Terrassa és un èxit: "Estem vivint el futur ja"
-
Terrassa Els Castellers de Terrassa fan el cinquè 5d7 de la temporada a Sant Gervasi
-
Terrassa Quina és l’estratègia per a unes vacances perfectes en ple 2025?
-
Terrassa Nous tendals a places de Terrassa després que no funcionés al carrer de Sant Pere
-
Terrassa El dipòsit d’Egarvia es traslladarà a Can Parellada
-
Terrassa Més de 700 fidels a la cloenda del 20è aniversari de la diòcesi de Terrassa