Activen l'avís per risc de fred intens
Les temperatures poden baixar dels 3,5 graus la matinada de dimecres
- Paula Juárez es penja el bronze en el Català sub-23 de marxa
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2022 a les 17:16
El Servei Meteorològic de Catalunya ha activat un avís per risc de fred intens a Terrassa. Dimecres, entre la 1 i les 13 hores, les temperatures poden baixar dels -2,5 graus centígrads tant a la ciutat com a d'altres poblacions de la comarca.
Es recomana extremar les precaucions. A casa, cal fer un bon ús dels aparells de calefacció i comrpovar que hi hagi prou ventilació a les habitacions per tal d'evitar intoxicacions o asfíxies.
Si ens trobem a l'exterior, cal abrigar-se bé, tenint en compte que les zones que més cal protegir del fred són la cara i el cap. Convé també evutar que l'aire fred no entri directament als pulmons.
A l'hora de conduir, cal anar en compte amb possibles plaques de gel que es formin a les zones més ombrívoles de les carreteres, ja que poden fer patinar el cotxe.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El carrer de la Unió estrenarà llambordes el 2026
-
Terrassa
Terrassa impulsa innerGAMERS XP per promoure la salut mental i la inclusió a través dels videojocs
-
Terrassa
Terrassa registra 16 trucades al 112 durant la prova d’alerta, malgrat els avisos previs
-
Terrassa
El PSC s'abstindrà a les ordenances a canvi de no pujar el rebut de l'aigua i revisar les tarifes d'escoles bressol i l'Escola de Música
-
Terrassa
L’opció de WhatsApp que pot evitar que t’estafin
-
Terrassa
El Torrent del Pere Parres es transforma en un gran passatge de terror per al Crit o Confit