- Un dimarts amb cel clar
ARA A PORTADA
-
-
-
Dubtes sobre l'impacte real de la subvenció per netejar pintades: “Amb 50.000 euros no n’hi haurà per a gaire” Joan Muñoz
-
L’Ajuntament insta a Egara Power a marxar: tenen deu dies per retirar el material de la sala Sergi Estapé
-
Els veïns d'un habitatge incendiat de Terrassa apaguen el foc abans que arribin els Bombers Redacció
Publicat el 18 de gener de 2022 a les 07:42
Actualitzat el 18 de gener de 2022 a les 13:00
El cel romandrà serè aquest dimarts a Terrassa. A la nit, però, és possible la formació d'algun núvol baix.
Les temperatures seran semblants a les del dia anterior o una mica més baixes. La mínima rondarà els 2ºC i la màxima quedarà al voltant dels 10ºC.
El vent bufarà fluix i de direcció variable en general, amb estones de vent de component nord a primera hora del matí i des de mitja tarda i oest en les hores centrals del dia.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Renovada la terrassenca Belén Valenzuela al capdavant de les activitats de la FECAC
-
Terrassa
El Casal Cívic de Can Jofresa rebrà mig milió d'euros de la Generalitat
-
Terrassa
En marxa una nova edició del Gran Recapte
-
Terrassa
VÍDEO | Graven un conductor de patinet temerari a la N-150 en plena hora punta
-
Terrassa
La Fundació Impulsa s’apropa al teixit empresarial del Vallès
-
Terrassa
Tall de trànsit a la carretera de Rubí