- JxT demana fermesa al govern amb les motos sobre les voreres
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
19 de gener de 2022 a
les 15:46
Actualitzat el
20 de gener de 2022 a les
07:38
Sant Pere Nord perd una de les seves botigues més freqüentades: Ametller Origen, l’antiga Casa Ametller, tanca les seves portes. L’establiment d’alimentació de la coneguda cadena catalana marxarà del local que ocupa a la rambla de Francesc Macià en uns dies. Molts clients han estat ja informats del tancament, que es produirà segurament a finals d’aquest mes de gener.
El comerç es traslladarà al passeig del Vint-i-dos de Juliol, davant de l’estació del Nord. Així, la cadena de fruiteries disposarà de dos establiments al mateix barri, el de Sant Pere. Ja en té un altre al carrer Ample. Segons ha pogut saber aquest diari, part del personal adscrit a la botiga de la rambla de Francesc Macià passarà al nou local i una altra, al del carrer Ample.
Avui dimecres, uns operaris seguien treballant en el nou local del passeig del Vint-i-dos de Juliol, als baixos d’una de les torres del Parc del Nord. "Molt aviat ens trobaràs aquí", es pot llegir a la façana.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Pastisseria Erica, robada i destrossada: "És molt injust"
-
Terrassa
La Casa de les Boines, botiga centenària: "El nom el va acabar posant la gent"
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau