La pista de gel ha estat l’activitat més popular del Nadal
Més de 12 mil persones van patinar a la plaça Nova, en una campanya nadalenca que recupera bons nivells de participació en moltes de les activitats programades

- Nous aparcaments tancats per a bicis a FGC Valldoreix i Bellaterra
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2022 a les 11:49
Actualitzat el 20 de gener de 2022 a les 11:50
La pista de gel ha estat l’activitat més popular de la campanya de Nadal a la ciutat, tret de la cavalcada de Reis, l’esdeveniment més concorregut de Terrassa, tot i que encara sense estadística que ho certifiqui. 12.545 persones es van encaixar els patins i van gaudir d’una divertida sessió de lliscades sobre el gel, filigranes, bromes i caigudes. En el balanç municipal de la campanya nadalenca, la pista registra el volum més alt de participants.
Dues setmanes després de les festes, el govern ha fet balanç de la programació nadalenca en comissió informativa de Promoció Econòmica i Projecció de Ciutat. Tot i els condicionants de la pandèmia, la ciutat va recuperar l’esperit nadalenc i el gruix de les activitats van convocar nombroses persones disposades a fruir de la festa. “Els terrassencs han viscut intensament i amb seguretat el Nadal –va dir ahir en comissió informativa Núria Marín, tinenta d’alcalde de Promoció Econòmica i Projecció de la Ciutat. La ciutat ha ofert un ampli ventall de propostes, la majoria en espais exteriors, i la valoració és positiva”.
A la pista de gel, 1.800 persones de les 12.545 que van patinar ho van fer amb descomptes lliurats pels comerciants. La campanya promocional del comerç també va funcionar al Trenet als barris, al que hi van pujar 5.486 persones. 236 ho van fer amb tiquets bescanviats pels comerços.
Notícies recomenades
-
Terrassa Festa Major de Terrassa 2025: programa d'activitats de dilluns 7 de juliol
-
Terrassa Festa Major de Terrassa 2025: programa d'activitats de diumenge 6 de juliol
-
Terrassa “MútuaTerrassa és un referent en cirurgia de ràpida recuperació”
-
Terrassa L'Escola Creixen perd provisionalment el concert a un grup
-
Terrassa Els Diabòlics d'Ègara no participaran en la cercavila de Festa Major: "No ens sentim lliures"
-
Terrassa Festa Major de Terrassa 2025: programa d'activitats de dissabte 5 de juliol