- Falsa alarma d'incendi pel vapor d'una caldera a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 25 de gener de 2022 a les 17:45
Actualitzat el 25 de gener de 2022 a les 20:03
Efectius de Bombers de la Generalitat s'han desplaçat avui dimarts al carrer de Galileu per comprovar un possible incendi en un habitatge. Era una falsa alarma. El que sí que han comprovat els bombers és que la suposada fumera era en realitat el vapor d'una caldera.
Els serveis d'emergències han rebut l'alerta a les 10.36 hores. Uns testimonis advertien del que semblava fum que sortia d'un edifici d'habitatges situat al carrer de Galileu, al costat del carrer de l'Infant Martí.
Els bombers que han acudit a l'immoble han confirmat que no hi havia cap incendi: sí que han detectat vapor, potser espès, que procedia del tub connectat a una caldera. Falsa alarma.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Salut recomana l'ús de la mascareta al transport públic: "L'epidèmia de la grip serà una mica més llarga"
-
Terrassa
Terrassa agilitza els tràmits per a les beques d’estiu
-
Terrassa
Seguretat i model de creixement, al debat de l’estat de la ciutat
-
Terrassa
La Fundació Manuel Lao, vint anys de resposta àgil al costat dels que ajuden
-
Terrassa
Apunten a que Marc Ribas deixarà de presentar el Joc de Cartes i ell ho desmenteix: "No hem parlat res"
-
Terrassa
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència”