Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.TALL ? per ?️ ?Inici: 15 de febrer ?Finalització: 17 de febrer ?C/Ramon i Cajal ? Afectació L7 (dir. Bon Aire) ?❌"Glòries Catalanes" i "Vapor Universitari" ➡️ Recomanem dirigir-se a les ??"Països Catalans" , "Glòries Catalanes"( línia L8) o "Ricard Wagner"(L7). pic.twitter.com/TuZXawzP0R
— Transport Urbà de Terrassa (@tmesa_bus) February 14, 2022
Matí complicat a la carretera
Terrassa
Hi ha retencions en punts habituals a les principals vies que passen pel Vallès Occidental
- Un dimecres de núvols i clarianes
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de febrer de 2022 a
les 08:00
Actualitzat el
16 de febrer de 2022 a les
09:59
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dimecres es registren retencions a la C-58 sentit nord, del quilòmetre 7 a l'1, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n’hi ha del quilòmetre 11 al 14, a Sabadell, cap a Barcelona.
A l’AP-7 sentit nord la circulació és intensa del quilòmetre 146 al 148, a Barberà del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, també ho és del quilòmetre 148 al 144, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A la B-30 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 10 al 8, a Barberà del Vallès cap a Girona. En sentit sud ho és del quilòmetre 10 a l'11,5, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A la C-59 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 5 al 6,5 i del 10,5 al 14, a Santa Perpètua de Mogoda, cap a Palau-solità i Plegamans.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, fins dijous, l’L7 (direcció Bon Aire) es veu afectada per un tall per obres al carrer de Ramon i Cajal. Les parades Glòries Catalanes i Vapor Universitari queden anul·lades. Tmesa recomana dirigir-se a les parades Països Catalans, Glòries Catalanes (L8) o Ricard Wagner (L7).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Ludwig Band es reconcilia amb Terrassa davant d'una Plaça Vella entregada
-
Terrassa
Una tarda de circ per quedar-se amb la boca oberta
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa