Quintuplica la taxa d'alcohol després d'una persecució a Terrassa
El vehicle circulava a una velocitat molt alta

- Quintuplica la taxa d'alcohol després d'una persecució a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 21 de febrer de 2022 a les 15:03
Actualitzat el 21 de febrer de 2022 a les 15:16
La persecució va durar poc, uns metres. La Policia Municipal de Terrassa va interceptar aquest diumenge passat un vehicle que circulava a gran velocitat i va denunciar el conductor per la via penal: va multiplicar per cinc la taxa màxima d'alcoholèmia permesa en la conducció.
A les 3.54 hores, una dotació policial que patrullava per l'avinguda de Jaume I va veure un vehicle circulant a velocitat molt alta per aquesta via. Els agents van començar una persecució que va acabar a la mateixa avinguda, a l'alçada del carrer de Bartrina.
Van identificar el conductor i de seguida van notar en ell símptomes d'embriaguesa. Les proves d'alcoholèmia es van saldar amb resultats positius que multiplicaven per cinc (i un xic més) els límits permesos: un va ser de 1,36 mil·ligrams i el segon, de 1,19. L'infractor va quedar investigat per un delicte contra la seguretat del trànsit.
Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu: Faktoria
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt aconsella: "Si vas a la platja, t'has de posar crema als llavis"
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès