- L'autor de l'assassinat de Volta haurà d'indemnitzar la família de la víctima amb 95.000 euros
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
11 de març de 2022 a
les 15:20
Una dona va ser atesa per personal sanitari aquest dijous al vespre a Terrassa després d'un incendi que va afectar la cuina d'un habitatge.
El foc es va produir a les 19 hores en un domicili ubicat a l'avinguda de Josep Tarradellas, entre el carrer de Pedrell i el de Balmes. L'incendi va cremar la campana extractora. Diversos efectius de Bombers de la Generalitat van intervenir-hi en l'extinció del foc i la revisió de l'habitatge.
La víctima, de 32 anys, estava molt nerviosa i havia inhalat fum, tot i que la seva intoxicació semblava lleu. Va ser traslladada a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació