- Venen de l'Hospital de Terrassa i no poden entrar a casa seva
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
18 de març de 2022 a
les 21:06
Aquesta vegada no ha estat un rescat. Almenys, no ha estat un rescat dels habituals. Els afectats no estaven atrapats dins del domicili, demanant ajuda. Estaven fora i els bombers els han ajudat a entrar. Ha passat a Terrassa aquesta tarda de divendres, quan una parella de persones grans han arribat a casa seva, a Can Parellada, des de l'Hospital de Terrassa i no podien entrar-hi. El SEM els havia portat al domicili i ha estat el SEM qui ha trucat els bombers per ajudar els afectats.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La nova edició de la "Baumann Connexions" analitzarà els reptes i les realitats de la joventut actual: "Què significa ser jove avui?"
-
Terrassa
Una famosa cadena de "fast food" halal obrirà a Terrassa: menjar a un euro el dia de l'obertura?
-
Terrassa
Doble cita per a Minyons de Terrassa: visiten Calella i preparen grans castells per la Mercè
-
Terrassa
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: "Ens van insultar pel simple fet de cantar en català"
-
Terrassa
La riuada del 1962, ara amb noms i cognoms: "La voluntat és dignificar cada víctima i reparar a les famílies"
-
Terrassa
Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot"