Begut, sense carnet vigent i a la fuga a Terrassa
El conductor va marxar després d'un accident
- La mascota del Mundial femení es dirà Lyla
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
24 de març de 2022 a
les 16:14
No tenia carnet en vigor, anava begut i va fugir després d'un accident. La Policia Municipal de Terrassa, però, el va interceptar i denunciar. Els fets van ocórrer aquest dimecres al vespre.
A les 20.30 hores, una conductora va informar la policia que havia estat víctima d'un accident de circulació a l'avinguda de Josep Tarradellas. En aquesta via, al costat de la confluència amb el carrer Transversal, havia tingut lloc un xoc amb un altre vehicle, el conductor del qual havia fugit amb el turisme.
El conductor del cotxe fugit semblava ebri. La Policia Municipal el va buscar i el va trobar poc després a l'avinguda de l'Abat Marcet, a la intersecció amb la carretera de Rellinars. Els agents van aturar el vehicle i van instar el conductor a realitzar les proves d'alcoholèmia.
Les primeres, les estimatives, van donar un resultat de 0,93 mil·ligrams. Després, les taxes de les proves evidencials van ser de 0,82 i 0,78.
El conductor quedava imputat per un delicte contra la seguretat del trànsit. El cos local va comprovar, a més, que el denunciat havia perdut la vigència del carnet de conduir i que l'automòbil tenia la ITV caducada.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores